dinsdag 16 oktober 2007

Vijf foto's en een nieuw vriendje.


Eigenlijk ben ik in het algemeen wel te beschouwen als een typische arme kunstenaar.
Tot ik twee weken geleden langs een prachtige oude landrover fietste. Plotseling bekroop mij een sterk verlangen zo rijk te worden dat ik mijn rijbewijs zou kunnen halen en vervolgens een prachtige oude landrover te kunnen kopen...whaa dat zou maar stoer zijn zeg..toen ik even later de bocht om fietste was daar opeens een dikke vette advertisement van de staatloterij en heb maar een staatslot aangeschaft..dat had ik nou nog nooit gedaan en had met mezelf afgesproken dat ik alleen in geval van een financieel noodlot een staatslot zou kopen..tja..niets gewonnen natuurlijk, dat was wel even jammer zeg. Ik leefde al weer een week van vijfentwintig euro die ik op straat had gevonden en die was eigenlijk al weer bijna op..En toen kreeg ik de volgende dag een hele leuke brief van het CBK en SBK dat ze vijf foto's van mij aangekocht hadden naar aanleiding van de uitleenschatten expo afgelopen september en toen was ik rijk en heb verder niet aan auto's meer gedacht maar wel een heel lief vriendje gekocht hij heet Appie Noodboek...

Dit zijn de aangekochte foto's..





Geen opmerkingen: